Friday, February 19, 2010

keluhan seorang pelanggan pasar raye

Hujung minggu ni aku d tugaskan jadi penolong tukang masak untuk satu program latihan kat sungai congkak,heheheh aku setakat jadi tukang siang sayor boleh la.jadi pagi tadi aku gerak dengan kawan aku selaku tukang masak pegi la kat satu pasar raya borong kat selayang.organizer pulak bagi kiteorang rm500 apalagi tegelak setan la kiteorg...dalam kepale otak aku da tebayang bayang rokok lucky strike...pergh...memang buat lidah aku tebakar.

Cume ape yang aku kesal...time nak carik barang punye la susah...pekerja kat sane muke mcm orang kite,sekali bile aku tanye "bang kiub tonyam mane?" sekali die jawab "ada...sana" rupe2nye org Myanmar yg sepatah haram tak tau melayu paling koman kalo aku tanye pasal brand2 sardin ke tonyam die jawab "same" adeh sekse tol aku...

tapi ade satu part yg aku geli hati...kat tempat jual ayam dan daging pekerje die sume pakai kopiah da mcm kumpulan in-team aku tengok...hahahaha! Padahal kat tempat ikan,tempat sayor kawan kawan diorang rilek je sume kunyah sireh...merah lagi exotic gigi diorang.

aku da rase macam nak berenti belaja je jadi customer service kat sane...

No comments:

Post a Comment